10 osnovnih elemenata koje Vaš websajt mora sadržati

Ukoliko uključite sve ove elemente na Vaš websajt, bićete na putu da kreirate sajt koji može doneti značajnu prodaju!
Potrebno je da znate: što je Vaš websajt jednostavniji i ’’okrenutiji’’ korisnicima, beležićete veću prodaju.

Predstavljamo Vam 10 kritičnih elemenata koje Vaš websajt mora da sadrži:

Element 1. Naslov Vaše web stranice
Prvi element koji posetioci Vašeg websajta vide jeste NASLOV stranice i on mora opisivati šta se nalazi na njoj. Naslov je osnovni element Vašeg websajta. On pomaže posetiocima da odrede šta ih interesuje na Vašem websajtu.

Naslov stranice mora biti jasan, koncizan i smislen. U okviru njega morate da napišete ključne reči koje će privući Vaše potencijalne kupce.

Element 2. Jednostavna navigacija
Ništa neće pre oterati Vaše posetioce nego konfuzna ili komplikovana navigacija na sajtu. Kada Vaš websajt poseti potencijalni kupac, potrebno je da u svakom trenutku zna na kojoj stranici se nalazi i da jednostavno pronađe stranice koje je već posetio.

Budite sigurni da je navigacioni bar ili meni jednostavno pristupačan i jednostavan za razumevanje. Trebalo bi da bude na svakoj stranici Vašeg websajta i lociran na identičnom mestu na stranici.

Element 3. Efektivan sadržaj
Reči kojima opisujete Vaš proizvod ili uslugu osnovni su preduslov uspeha Vašeg biznisa. Opis će pomoći ili odmoći potencijalnom kupcu da naruči Vaš proizvod ili uslugu.

Element 4. Jednostavan proces kupovine / naručivanja
Ukoliko posetioci žele da kupe Vaše proizvod ili uslugu, pomozite im da to učine. Ne ostavite korisnika u nedoumici. Potencijalnom kupcu morate objasniti šta je potrebno da uradi, i to na najjednostavniji mogući način.

Ukoliko želite da kupe proizvod, pomozite im tako što ćete nazvati link ili akciju: KLIKNITE OVDE za naručivanje Proizvoda X.

Dostavite Vašim korisnicima jasne i precizne instrukcije kako naručiti proizvod i navedite im šta mogu očekivati prilikom klika na neki link koji ih vodi na stranicu za naručivanje.

Element 5. Korisne fotografije
Fotografije i slike mogu pomoći Vašim kupcima da vizualizuju Vaš proizvod ili uslugu i njihove prednosti. Obavezno postavite fotografije proizvoda koji prodajete. Atraktivne fotografije Vašeg proizvoda mogu značajno pomoći prodaji.

Ukoliko prodajete više proizvoda, koristite galerije fotografija i fotografije sa linkovima koji pritiskom omogućavaju uvećanu fotografiju Vašeg proizvoda. Ovo je jedna od taktika za brže učitavanje stranice.

Element 6. Zadržite kontakt s kupcem
Većina posetilaca koji se prvi put nađu na Vašem sajtu neće izvršiti kupovinu. U ovim slučajevima, potencijalni kupci dolaze kako bi se informisali o Vašoj ponudi.

Da biste zadržali kontakt sa potencijalnim kupcima, pronađite način da prikupite njihove e-mail adrese, pozivajući ih da se prijave za besplatne elektronske magazine (newsletters) ili za besplatno snimanje nekog promo-proizvoda (free download). Na ovaj način dobićete šansu da ih redovno obaveštavate o novim proizvodima, promocijama i zadržite uspešan kontakt s vašim kupcima.

Opcija prijavljivanja daje Vam odličnu priliku da posetioce prefedinišete u kupce i zaista maksimizujete Vašu prodaju. Opcija prijave za magazine trebalo bi da bude vidljiva na svakoj stranici, ukoliko je naravno moguće.

Element 7. Svedočenja kupaca
Najbolji način da izgradite kredibilitet je da uverite Vaše kupce da prodajete proizvod ili uslugu koji zaista vrede. Najbolji način za ovo uveravanje je da uključite svedočenja i komentare zadovoljnih korisnika koji objašnjavaju kako je Vaš proizvod ili usluga pomogao da poboljšaju kvalitet svog života ili poslovanja.

U okviru svedočanstava, upišite imena i adrese Vaših zadovoljnih korisnika, a ukoliko je moguće i njihove fotografije. Ovim ćete personalizovati Vaše preporuke i povećati kredibilitet Vaših usluga.

Ukoliko Vam dizajn sajta dozvoljava, uključite svedočanstva korisnika na početnu stranicu sajta.

Element 8. Stranica O NAMA
Posetioci su u većini slučajeva skeptični prilikom kupovine online jer na ovaj način se gubi lična interakcija ili poslovanje face-to-face. Najbolji način da uverite korisnike ko ste i šta ste jeste da uključite stranicu O NAMA koja sadrži osnovne informacije o Vama, Vašim zaposlenima i Vašem poslovanju.

Element 9. Stranica PITANJA I ODGOVORI
Obavezno postavite stranicu PITANJA I ODGOVORI koja sadrži osnovna pitanja korisnika u vezi Vašeg proizvoda / usluge, kao i korisne informacije koje mogu pomoći pri kupovini.

Element 10. Vaši kontakt podaci
U cilju izvršenja prodaje i izgradnje Vašeg kredibiliteta, postavite potpune informacije o načinima kontaktiranja Vaše firme. Ovo uključuje poštansku adresu, broj telefona, broj telefaxa i e-mail (elektronsku) adresu.

Postavite Vaše kontakt informacije na sve stranice, ukoliko je moguće.


URADITI ODMAH
Kako biste zadržali Vaš websajt ’’u formi’’, pregledajte Vaš websajt i kreirajte listu akcija koje morate izvršiti kako bi optimizovali performanse Vašeg websajta. Obavezno proverite sve korake procesa naručivanja. Ne zaboravite, jednostavno naručivanje generiše više prodaje.

Posvetite određeno vreme za pregledavanje ostalih sajtova (uključujući Vaših konkurenata) da uporedite s karakteristikama Vašeg sajta i ’’ukradete’’ zanimljive ideje.

Nakon što učinite poboljšanja na Vašem websajtu, upitajte prijatelje šta misle o njemu. Koliko je jednostavno / komplikovano da prelate s stranice na stranicu? Da li se jednostavno vraćaju na stranicu s koje su pošli? Da li im je nejasan neki od procesa prodaje? Zapamtite: uvek testirajte!
Preuzeto sa: economy.rs

0 коментара :

Постави коментар

Očekujemo vas u jednom od najlepših delova Beograda na Senjaku u Istarskoj ulici broj 27

Sadržaj bloga na email:

Delivered by FeedBurner